סאמטקסט

חדשות טכנולוגיה וכלכלה מרחבי העולם

גוגל ו HTC: טאבלט מגע חדש עם Chrome OS ואנדרואיד

with one comment

Chrome OS Tablet

האם כך יראה הטאבלט החדש מבית HTC?

בעוד השמועות על הטאבלט החדש מבית אפל שיקרא ככל הנראה iSlate הולכות וגוברות מסתבר שגוגל ו HTC לא התכוונו לתת לשוק החדש של הטאבלטים לצמוח בלי הנוכחות המוקדמת שלהם ובמהלך 18 החודשים האחרונים עבדו שני החברות הנ"ל על פיתוח של מספר דגמי מחשבי לוח מבוססי מסך מגע חלקם עם מערכת ההפעלה החדשה מבית גוגל Chrome OS שהיא מערכת הפעלה רזה שהדגש בה הוא על גלישה באינטרנט ושימוש ביישומי אינטרנט. ודגמים נוספים עם מערכת האנדרואיד שכבר תפסה לעצמה פופלריות רבה במכשירי סלולר חכמים מבית HTC ומוטורולה.

גירסת מחשב הלוח עם האנדרואיד תוצג לקבוצה אורחים נבחרת של HTC בתערוכת CES 2010 וככל הנראה תכלול ערכת שבבים חדישה מבית Qualcomm.

מחשב לוח עם מערכת הפעלה Chrome OS יכול להיות צפוי ואף מובן מכיוון שעיקר הפעילות של מחשבי הלוח היא בשביל גישה מהירה לאינטרנט בזמן שאי אפשר או לא נוח לסחוב מחשב נייד ובשביל כך למעשה נוצרה מערכת הפעלה זו שעל פי התחייבות גוגל אמורה לעלות בתוך 7 שניות ולספק פונקציונלית מלאה בכל הנוגע לגלישה באינטרנט והפעלת יישומי אינטרנט מורכבים. מערכת Chrome OS תתמוך בכל תקני האינטרנט החדשים שאמורים לספק יכולות אפליקטיביות מורכבות ואף החברה הודיעה בהכרזתה כי הינה מחויבת לטכנולוגיית פלאש של אדובי. טכנולוגייה המשמשת לבניית אפליקציות ווב אינטרקטיביות ועשירות במולטימדיה ונכון להיום לא נתמכת על ידי מערכת אנדרואיד של גוגל.

בנתיים שיתוף הפעולה בין HTC לגוגל נראה שילוב מוצלח. HTC מספקת את החומרה על פי הדרישות של גוגל וגוגל מספקת את התוכנה כמו שנעשה בפיתוח של ה nexus one ובמחשבי הלוח העתידיים לצאת בקרוב.

ניתן רק לשער שחלק או רוב המודלים של מחשבי הלוח של HTC יהיו בעלי מודם סלולרי מובנה וניתן לקוות שחברת HTC ישכילו לעשות שימוש בטכנולוגיות חומרה חדישות כגון מולטי טאץ' או אפשרויות חדשות אחרות שכן הם הולכים להתחרות ראש בראש מול חברת אפל שבשבילם חדשנות היא מילה נרדפת לשמם.

[מקור smarthouse.com]

Written by samtext

02/01/2010 בשעה 8:06 pm

תגובה אחת

Subscribe to comments with RSS.

  1. כמה שאני מתלהב מהמכשירים של גוגל קשה לי להאמין שהם יביסו את אפל

    מעריץ של גוגל

    03/01/2010 at 10:08 am


כתיבת תגובה